Změna velikosti písma

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30
Zaměření Technické infrastuktury obce
31
Zaměření Technické infrastuktury obce
1
Zaměření Technické infrastuktury obce
2
Zaměření Technické infrastuktury obce
3
Zaměření Technické infrastuktury obce
4
Zaměření Technické infrastuktury obce
5
Zaměření Technické infrastuktury obce
6
Zaměření Technické infrastuktury obce
7
Zaměření Technické infrastuktury obce
8
Zaměření Technické infrastuktury obce
9
Zaměření Technické infrastuktury obce
10
Zaměření Technické infrastuktury obce
11
EG.D - oznámení o přerušení dodávky 11.11.2025
Zaměření Technické infrastuktury obce
12
Zaměření Technické infrastuktury obce
13
Zaměření Technické infrastuktury obce
14
Zaměření Technické infrastuktury obce
15
Zaměření Technické infrastuktury obce
Posvícenská zábava
16
Zaměření Technické infrastuktury obce
17
Zaměření Technické infrastuktury obce
18
Zaměření Technické infrastuktury obce
19
Zaměření Technické infrastuktury obce
20
Zaměření Technické infrastuktury obce
21
Zaměření Technické infrastuktury obce
22
Zaměření Technické infrastuktury obce
23
Zaměření Technické infrastuktury obce
24
Zaměření Technické infrastuktury obce
25
Zaměření Technické infrastuktury obce
26
Zaměření Technické infrastuktury obce
27
Zaměření Technické infrastuktury obce
28
Zaměření Technické infrastuktury obce
29
Zaměření Technické infrastuktury obce
30
Zaměření Technické infrastuktury obce
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí: 7:00 - 11:30; 12:00 - 15:00
    úterý: neúřední den
    středa: 7:00 - 11:30; 12:00 - 15:00
    čtvrtek: 12:00 - 19:00; 17:00 - 19:00 - starosta
    pátek: 7:00 - 13:00

  2. Telefonické podání: 384 784 055
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@obecdvory.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Dvory nad Lužnicí 63, 378 08  Dvory nad Lužnicí..

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě ve Dvoryech nad Lužnicí úředních dnech a hodinách:

pondělí: 7:00 - 11:30; 12:00 - 15:00
úterý: neúřední den
středa: 7:00 - 11:30; 12:00 - 15:00
čtvrtek: 12:00 - 19:00; 17:00 - 19:00 - starosta
pátek: 7:00 - 13:00

Telefonické podání: 384 784 055
Poštou na adresu Obecní úřad, Dvory nad Lužnicí 63, 378 08  Dvory nad Lužnicí.
Elektronicky na e-mail: info@obecdvory.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: uz2ayqx
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Dvory nad Lužnicí 63, 378 08  Dvory nad Lužnicí.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře